Dag 2 Fietsen door Bangkok

16 augustus 2018 - Bangkok, Thailand

Fietsen door bangkok Vandaag moesten we er al om 06:30 lokale tijd uit , dit omdat we vandaag een prachtige fietstocht hebben gedaan door Bangkok. Wij zijn door allerlei straten, wegen en steegjes gefiets. Vooral door China town, waar wij kennis gemaakt hebben met de geuren, kleuren, gebouwen en de markten. Maar vooral met het dagelijkse leven van de Thai. Tijdens de rit hebben wij ook nog een aantal tempels bezichtigd, wat was dat een mooie ervaring om mee te maken. Zelfs de grootst zitten de buddha mogen bewonderen en uitleg gekregen over hoe het bhoedisme. Vervolgens om aan de overkant te komen van onze bestemming moesten we met een veerpont naar de overkant met alle fietsen. Eenmaal aan de overkant aan gekomen hebben we gezellig met z’n alle wat gedronken en een heerlijks stuk fruit gegeten. Daarna doorgefietst . We waren rond 12:00 terug bij onze beginpunt hebben de fietsen ingeleverd en hadden een vrije middag . Deze middag hebben wij heerlijk rustig aan gedaan en lekker bij het zwembad gezeten. Savond zijn we met z’n alle gaan eten bij Baiyoke Tower 2 dit is het hoogste gebouw in Bangkok 309 meter hoog met maarliefst 84 verdiepingen. Waar we eerst hebben genoten van het uitzicht bij daglicht daarna heerlijk gegeten met de ondergaande zon. Na het avondeten hebben we nog mogen genieten van hoe het uitzicht eruit zien in de avond. Nu lekker ons bed ik morgen staat er weer een heel programma  voor ons klaar .tempels Bangkok

tempels

1. Frans:
    16 augustus 2018
    Gaaf !!! Veel plezier !!!
  2. Joke alias mama:
    16 augustus 2018
    Ziet er goed en lekker genieten
  3. Madelon:
    17 augustus 2018