Dag 3 bijzondere markten bezocht + een geweldige avond/nacht in de nachttrein

18 augustus 2018 - Bangkok, Thailand

Market & nachttreinboottocht !Gister vroeg vertrokken om een ochtend te gaan kijken op de Treinmarket Maeklong Bangkok , dit was een hele belevenis en erg druk met al die mensen om je heen . Tijdens het rondkijken op die markt kwam er om de 10a15 minuten een trein over de market heen gereden iedereen die een kraampje heeft moest alles inklappen zodat de trein er langs kon. Nadat we over de markt hadden rond gelopen gingen we door naar de volgende de Floating market waar wij per longtail boat daar hebben we eerst met z’n alle overheen gelopen en daarna mochten we er zelf rond kijken dat was erg leuk om te zien . Nadat we klaar waren bij de market zijn we bij iemand wezen lunchen en na de lunch met de bus naar de nachttrein gereden waar we 12 uur hebben ingezeten om op onze volgende bestemming aan te komen. Wij vonden het slapen in de nachttrein een ervaring rijker was erg leuk om dat mee te maken iedereen een eigen cupe en daar wordt als je dan wilt slapen een bed van gemaakt . Op naar onze volgende bestemming.