Dag 10 & 11 : Phuket

25 augustus 2018

Vrijdag : van Krabi naar Phuket gereden onderweg een parelkwekerij bezocht wij dachten zelf dat dit op zee zou zijn maar dit was echter midden in Phuket stad. Was erg bijzonder om te zien hoe nou een parel ketting ,oorbellen en ringen gemaakt worden en hoe je kan zien of het echt of nep is. Nadat we de winkel hadden bezocht gingen we naar ons laatste bestemming Phuket Kata Sea Breeze Resort. Hebben die middag / avond niet zo veel bijzonders gedaan zijn wel met de hele groep uit eten geweest om afscheid te nemen van onze fantastisch reisleider .

Zaterdag : zijn wij lekker in Phuket naar het strand geweest en lekker van het zonnetje mogen genieten. Daarna nog even met onze luie reet bij het zwembad gezeten . Voor dat Micha en ik een hapje gingen eten hebben wij genoten van een heerlijke Olie Massage voor maar liefst 400 BAT p.p ( €10,- per persoon) geen geld maar heerlijk genoten. Daarna samen uit eten geweest nu lekker ons bedje . Moege  wee

1. Lise:
    26 augustus 2018
    Wat een super reis en avonturen maken jullie mee. Zo te lezen hebben jullie het goed naar jullie zin😀😘