Dag 9: Krabi

23 augustus 2018 - Phi Phi-eilanden, Thailand

Vandaag is Micha met de groep naar de Phi Phi eilanden geweest per speedboot. Echter de heenreis bleek normaal gesproken drie kwartier te duren maar nam van 1 uur en drie kwartier in beslag. Dit kwam mede door het weer, harde wind, regen en golven met maar liefst 2 meter hoog. Lekker vooraan vertoefd met moeite blijven zitten maar zonder pijntjes of kleer scheuren er vanaf gekomen. Maar liefst 5 van de groepsgenoten hebben overgeven zo heftig en onstuimig was de zee.
Het weer zorgde ervoor dat onze planning veranderde. Mochten niet naar plekken vanwege de hoge golven. Alsnog lekker gesnorkeld en mooie vissen gezien onder andere een grote oester.
Terug weg was rustiger.
Later weer uieten geweest.

Jen heeft een lekkere rustig dagje gehad. Uitgeslapen, over de pier gewandeld, winkeltjes bezocht en een overheerlijke massage gehad voor 300 bath ongeveer 8 euro voor een uur. Daarna lekker wat gedronken.

Morgen wordt dag dag Krabi op naar Phuket waar wij eerst nog langs een parelmakerij langs zullen gaan.

Tot morgen en slaap lekker.