Dag 8: Krabi

22 augustus 2018 - Krabi, Thailand

tiger tempelVandaag zijn wij weer avontuurlijk bezig geweest. Vanochtend vroeg zijn wij begonnen bij de warm waterbronnen voor relax en ontspanning. Dit was erg lekker onze gids zorgde ervoor dat wij er op tijd waren want toen wij weg gingen werd het erg druk. Vervolgens zijn wij in de bus gestapt richting de amereld pool. Een prachtige pool waar wij gezwommen hébben. Het water was kristal helder een super beleving. Ten slotte zijn wij bij de volgende excursie naar de Tiger tempel geweest. Waar wij maar liefst 1260 steilen traptredes hebben moeten lopen/klimmen om naar de hoogst staande boeddha beeld te komen van Thailand. Na onze goede inzet is Micha de snelste samen met een andere groepslid en heeft er maar liefst 17 min over gedaan. Jen in 25 min. Tijdens de loop moest je goed letten op al je spullen, omdat de apen dit van je probeerde te roven. Hopen dat morgen de spierpijn mee valt. Morgen heeft jen een rust dag en zal Micha naar de eilanden gaan bij ko pi pi.
Nu slapen en tot morgen.